2 Ekim 2011 Pazar

Aşırı Hızı Marifet Sanmak

Bunu hala yapanlar var ve sayıları hiç de az değil. Aferin o beyinsizlere.

Aferin lan hepinize. Aferin ne kadar süpersiniz! Aferin lan!
Bakın ne anlatacağım şimdi size.

Daha iki hafta önceydi,

O gün hastanede görevli olduğum birimde işlerimi bitirdim ve aldığım bir haber üzerine acil servise indim.
Bir tanıdığın trafik kazası geçirdiği haberi gelmişti. Gittiğimde resüsitasyon(ölmek üzere olanların falan alındığı oda) odasında yatan bir genç gördüm 19 yaşında. Üniversite sınavını yeni kazanmış. Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne kayıt yaptırmış bir genç. Yatıyor çırılçıplak. Abi ben iyiyim bırakın beni kalkayım abi diyor. Diyor ama kendinde bile değil. Bunları bilinçsizce söylüyor. Zira sesli uyaran olmadan cevap vermiyordu.
Glascow Koma Skalasına göre puanı 10 du. Uykuya meyilliydi. Kaza geçirdiğini hatırlamıyordu. Vücudundaki onlarca omur kırığını, kaburga kırığını, ve sol bacağındaki uyluk kırığını hissetmiyordu. Çünkü, kaza sonucu omurgası iki yerden bütünlüğü bozulmuş haldeydi. spondilolistezis denilen durum vardı iki yerde. omur, bir omur mesafesi kadar bulunması gereken yerden kaymış ve omuriliği aşırı miktarda zedelemişti. Belinden aşağısını hiç hissetmiyordu. Muhtemelen hayatının geri kalanında da hissetmeyecek.

Sizin aklınız nerde lan? Beyinsizler! gidin şimdi hızınızı yapın aferin size!

iyi bok yemiş gibi övünenler var hatta. Başta dediğim gibi, aferin!

Aferin.

Alp de sizin gibilerinin yüzünden, 19 yaşında bu hale geldi!
Aferin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder